Miercuri, 19 ianuarie 2011, s-au reunit la JW Marriott Hotel reprezentanți ai industriei de gaming din România. Între aceștia, Cristian Pașcu, președintele executiv al AOPJNR, Michelle Cummins, manager Bucharest Casino, Richard Munroe, manager cercetare-dezvoltare și Pintilei George, manager – ambii de la Casino Vesuvius Brașov –, Marius Stoi, director DGL PRO, Andrei Frimescu, manager Palace Casino și Mihnea Popescu, proprietar „Casino Life & Business Magazine”.
Evenimentul, organizat de Smaranda Șerban, Agent Independent pentru Europa, Reprezentant MGM MIRAGE, Las Vegas, Nevada, în colaborare cu CASINO Life & Business Magazine, a fost prilejuit de prezența la București a lui Oliver Spier, asistent vicepreședinte pentru Europa Centrală și de Est, MGM RESORTS INTERNATIONAL MARKETING – Las Vegas, Nevada.
Oliver Spier și Smaranda Șerban se află în România pentru a identifica noi oportunități de afaceri atât în domeniul turismului cât și pe zona de entertainment și cazino. „Suntem foarte încântați de ceea ce am găsit în Europa de Est, Româ nia fiind amplasată strategic, un loc despre care noi credem că poate dezvolta foarte multe oportunităț i de afaceri în domenii precum turismul și activitatea de casino. Românii sunt oameni educați, deschiș i, care caută să aibă o viață mai bună și mai frumoasă. Sperăm ca printr-o colaborare susținută să creăm o atmosferă deosebită aici și noi locuri atractive”, a declarat pentru „Casino Life & Business Magazine” Oliver Spier. „Vrem să facem din România o bază de unde să dezvoltăm diverse activități, în întreaga Europă. De asemenea, dorim să creem un flux turistic și chiar de afaceri între SUA și România. Bucureștiul are nevoie de noi atracții”, a completat Smaranda Șerban.
Cei doi au anunțat că MGM Hospitality ar putea deschide, în România, o agenție de turism, ca prim pas al unei relații mai susținute pe diverse segmente economice și de servicii între cele două țări. De asemenea, oaspeții s-au declarat încântați de calitatea publicației „Casino Life & Business Magazine”, considerând-o ca pe o reală posibilitate de comunicare între români și americani, pe segmentul de gaming și entertainment.