Euro 2020: oferind valoare pariurilor interactive pentru fanii fotbalului
De SBCNEWS
Suntem la doar câteva zile distanță de un Campionat European diferit, deși văzând Anglia cu cote 5/1 la unele case de pariuri, este cel puțin un semn că unele lucruri nu se schimbă niciodată.
Pe măsură ce fanii se întorc pe stadioane, deși la un nivel redus, vom vedea o inversare a avantajului aproape „șters” de acasă în fotbalul fără fani? Sperăm că nu pentru băieții lui Gareth.
Cum se va traduce diferența din perspectiva angajamentului fanilor pe piața pariurilor? Ce ar trebui să facă operatorii pentru a crea o valoare mai interactivă a pariurilor pentru spectatorii de acasă?
Am vorbit cu Directorul de Tranzacționare al Sportsbook Pronet Gaming, Thomas Molloy, Șeful Aspire Global, Morten Hauge și Alex Kornilov, CEO Betegy, pentru a afla mai multe.
➤SBC: Euro 2020 va fi primul turneu internațional important de la începutul pandemiei. Cum este posibil să se deosebească de cele care au trecut înainte?
Thomas Molloy: Euro 2020 începe în sfârșit, la un an de la data la care trebuia să aibă loc inițial. Și totuși, există încă atât de multe lucruri în aer, în ciuda faptului că se află la doar câteva zile de meciul de deschidere dintre Turcia și Italia din 11 iunie.
Găzduirea evenimentului în mai multe țări de pe continent a fost o idee nouă înainte de pandemie, dar în acest moment nu știm ce impact vor avea efectele continue ale Covid-19 asupra turneului.
Thomas Molloy
De fapt, încă nu știm dacă va fi mutat în totalitate într-o singură țară, chiar și în această etapă târzie și, deși succesul lansării vaccinului în Marea Britanie a făcut-o o opțiune aparent mai sigură, câți fani vor ajunge în cele din urmă să fie permis să intre în stadioane? Ultimele cifre sugerează că vom vedea stadioane cel puțin pline până la 25% din capacitate, dar acest lucru ar putea diferi de la țară la țară.
În ciuda numeroaselor întrebări persistente, este corect să spunem că putem avea încredere în faptul că mulți dintre jucătorii de top din lume apar și produc pe scena internațională. Un alt lucru care nu se schimbă niciodată este așteptările ridicate față de șansele de succes ale Angliei, dar cu cota de până la 5/1, nu sunt sigur că mă voi grăbi să plasez un pariu.
Morten Hauge: Din perspectiva angajamentului fanilor, va fi cu siguranță diferit în multe feluri. Am văzut întotdeauna turnee majore consumate de oameni în adunări mari în spații publice și pub-uri. Deși există unele țări care vor avea norocul să se bucure de aceeași experiență, este probabil ca majoritatea Europei să se confrunte în continuare cu restricții de blocare și distanțare socială.
Acestea fiind spuse, probabil că va fi în continuare cel mai urmărit Campionat European din istorie, deoarece nu există o mulțime de conținut proaspăt disponibil în acest moment. Platformele de streaming, cum ar fi Netflix și HBO, pot face atât de mult în aceste condiții, astfel încât evenimentele sportive majore sunt mai importante ca niciodată.
Acest lucru este extrem de pozitiv pentru industria pariurilor și operatorii înțeleg importanța oferirii unei astfel de experiențe distractive unui public larg. Tehnologia platformei scalabile va fi esențială, având în vedere fluxul uriaș de noi clienți care se așteaptă să se înscrie la pariurile sportive.
Acest lucru trebuie să fie bazat pe cloud și va fi important accesul la mai multă putere de procesare. Aceasta nu va fi o problemă pentru noi, deoarece soluția noastră de gestionare a contului de jucători (PAM) AspireCore s-a dovedit a rezista celor mai mari teste.
Alex Kornilov: Cred că orice eveniment care are loc după ultimul an este deja un bonus suplimentar pentru industria jocurilor de noroc. Când vorbim despre participarea locurilor sportive sau a barurilor, este puțin probabil să aibă la fel de multă relevanță anul acesta ca și pentru turneele anterioare, cu restricții încă în vigoare în întreaga lume, cu multicanale, probabil să fie mult mai puternic decât oricând .
Cu toate acestea, așa cum am văzut din creșterea pariurilor ca parte a experienței de divertisment din ultimul an, am o perspectivă în creștere. La sfârșitul zilei, dacă oamenii vor să parieze, vor face acest lucru – indiferent dacă se află în magazine, online sau prin telefonul mobil – și sper că echipa de producție din spatele Euro 2020 va face o treabă excelentă pentru a genera emoție și pentru a distra oamenii.
➤SBC: Se spune că absența spectatorilor a avut un efect asupra rezultatelor meciurilor și a piețelor de pariuri speciale din ligile interne în ultimul an. Este posibil ca acest lucru să persiste cu un număr redus de spectatori sau va fi din nou avantajul de acasă?
Morten Hauge: Lipsa mulțimilor a avut un impact la început, dar majoritatea jucătorilor s-au obișnuit cu noile împrejurimi. Ar putea fi mai multe înlocuiri și mă aștept să se înscrie o mulțime de goluri. În caz contrar, nu va fi altceva decât un turneu normal.
Morten Hauge
Acestea fiind spuse, este adevărat că a avea fanii în spatele tău la un turneu mare este un avantaj imens și acest lucru nu va fi același cu stadioanele pe jumătate goale sau chiar goale.
Thomas Molloy: O tendință clară în toată Europa, dar deosebit de evidentă în Premier League în acest sezon, este eliminarea avantajului de acasă. Având un avantaj mediu al punctelor de acasă scăzând de la puțin sub 0,5 la 0,1 pe meci, este corect să spunem că fiecare meci a avut senzația de a fi jucat într-un loc neutru.
Acestea fiind spuse, chiar și cu stadioane pline cu un sfert, mulțimile pot genera totuși mult zgomot și este exact acest tip de atmosferă pe care am ratat-o în ultimele 15 luni. Acest efect poate fi esențial pentru echipele de acasă care doresc să obțină acel avantaj competitiv.
O altă metrică de remarcat este clima. Ce-i drept, acest lucru este mai pronunțat în timpul turneelor Cupei Mondiale, dar cu 11 orașe de la Sevilla până la St Petersburg care găzduiesc jocuri, rămâne vechea scuză a faptului că anumite climaturi s-au potrivit mai mult echipelor specifice.
Alex Kornilov: Cred că va fi foarte interesant să urmărim cum se compară producția Euro 2020 cu anii precedenți. Cu toate acestea, a fost cam la fel în ultimii 10 ani și acesta va fi un test minunat pentru echipele de producție de fotbal și UEFA cu privire la modul în care își pot restructura eforturile pentru a-l face mai distractiv.
Formula 1, de exemplu, este un exemplu excelent a ceea ce este posibil în timpul Covid și transformarea valorii lor de pariuri „interactive” în stilul unui UX de tranzacționare Bloomberg a avut un impact serios și sper să vedem același lucru și aici pentru fotbal .
Știm că fanii vor fi și ei pe stadioane, dar spectatorii de acasă vor fi elementele demografice esențiale, iar angajamentul trebuie să includă camere mai bune, informații mai bune, povești mai bune despre jucători și mai multe statistici pentru a face nu doar un eveniment sportiv, ci unul mai personal care poate rezona cu valorile fanilor de pariere și cu atât mai important, cu strategiile de pariere.
➤SBC: Turneele internaționale majore au fost întotdeauna o modalitate excelentă de a atrage noi clienți. Cum le permiteți partenerilor să facă acest lucru și cum îi mențineți după turneu?
Alex Kornilov: Știm că majoritatea oamenilor ajung să parieze din gură în gură și pentru a se bucura de un punct obraznic, mai degrabă decât să fie atrași de ideea de a face bani. În acest caz, comunitatea noii generații este online – Sky Sports, BT, DAZN, precum și prin bloguri de socializare și de fani – și locuri de acest gen pot organiza bine conținutul pentru a crea stimulente.
Acest lucru este valabil mai ales atunci când cotele sunt scăzute din cauza restricțiilor publicitare și de aceea trebuie să ajutăm să spunem povestea pe baza datelor, a cotelor și a analizelor. Conținutul vizual este cheia acestei povestiri pe care operatorii de pariuri o vor spune pe acest suport curat – și acesta va fi canalul principal pe care să se concentreze.
Alex Kornilov
După turneu, cel mai bun mod de a atrage clienții într-o lume perfectă este să știi pe ce vor oamenii să parieze. Acest lucru se face prin date și puteți segmenta și afla ce îi place și să promovați aceste oferte suplimentare pe baza profilurilor și a ceea ce le place.
Pentru a reuși, va trebui să segmentați cât de mult puteți, oferindu-le fiecăruia cel mai bun conținut posibil, dar asigurați-vă că este o cu bătaie lungă, că nu doriți să folosiți tot spațiul pe care îl aveți la dispoziție.
Morten Hauge: Am dezvoltat câteva instrumente eficiente care vor permite partenerilor noștri să își comercializeze brandurile într-un mod mai eficient și mai captivant. În plus, am realizat o strategie în nouă etape folosind date istorice pentru a avea grijă de ciclul clienților în acest timp. Aceasta include o strategie pentru a atrage atenția jucătorului și pentru următorul turneu.
În plus, adăugăm mai întâi o industrie la API-ul BtoBet, o carte de sport de buzunar numită AspireBattle, care se adresează jucătorilor de cazinouri care ar putea fi interesați de Euro. Este un joc gratuit în care jucătorii fac predicții de meci. Este similar cu aspectul cărții de pariuri, cu statistici și previzualizări ale meciurilor și chiar și posibilitatea de a „urmări” alți utilizatori din joc.
Thomas Molloy: Avem o serie de funcții de implicare construite exclusiv pentru Euro 2020. Acestea includ o varietate de widget-uri, statistici, H2H-uri și ghiduri de formulare, toate acestea urmând să apară prin fila Asistență la pariu. UI / UX front-end este complet modular, permițându-le clienților noștri să împingă conținutul relevant pentru ei.
Fie că este vorba de modulul nostru popular de concurs sau de modulul special pentru evenimente, putem împinge toate evenimentele Euro 2020 sau pur și simplu oferim o viziune mai concentrată asupra mai puținor evenimente, afișând o gamă mai largă de piețe prin intermediul paginii noastre de pornire complet personalizabile atât pe mobil, cât și pe desktop.
În cazul în care clienții noștri vor să afișeze promoții în funcție de țară, golgheter sau de câștigător direct al Euro 2020, pot face acest lucru printr-o simplă apăsare de buton. Toate modulele noastre front-end sunt disponibile clienților noștri pe tot parcursul anului și cu funcționalități proprii, cum ar fi Fast Bet, conținut suplimentar de pariuri, cum ar fi piețele jucătorilor și peste 30.000 de evenimente de joc lunar, jucătorii clienților noștri vor avea acces la cea mai bună acoperire.