Promotorul Eduard Irimia a gândit și pus în practică un nou produs de excepție – Superkombat. Cu el vrea să cucerească lumea.

Domnule Irimia, Local Kombat a ieșit în lume de ceva timp, fiind astăzi un brand foarte cunoscut. Care este legătura între LK și „fratele” sau Superkombat?

Local Kombat a colaborat foarte bine cu superproducția K-1 la nivel mondial până în 2010, când, din păcate, în Japonia din cauza crizei economice globale, produsul a suferit și a rămas în continuare sub forma unor produse continuate de promotorii care colaborau.

În prezent, doar două promoții serioase au rămas în piață, printre care și noul brand denumit Superkombat, prezidat de mine.

Care va fi evoluția noului concept în viitorul apropiat?

Am pornit cu dreptul, pentru că deja promoția este transmisă la nivel global în peste 80 de tări, de pe cinci continente, și sper ca până la anul să ajungem să compensăm lipsa K-1 .

Care vor fi partenerii săi, în plan sportiv? Dar în plan mediatic?

În primul rând, parteneriatul cu cea mai puternică federație din lume, Wako, care dă o legimitate produsului; pe de altă parte, partenriatul tv, la nivel internațional, cu Eurosport, care va transmite exclusive, în direct, toate producțiile Superkombat și, desigur, noile partenriate în derulare cu sposnori, la nivel internațional.

Unde își propune să ajungă Superkombat? Intenționează să devină „lider de piață” în plan mondial?

În momentul de față mi-am propus să clonez succesul galelor din Japonia în cât mai multe țări și să devină un program urmărit de cât mai mulți oameni la nivel global, targetul tv este undeva la 350 de milioane de oameni în prezent.

Important este faptul că, fiind român, voi profita de poziția actuală, așa încât, prin expunerea produsului, să promovez și imaginea României într-un mod favorabil în cadrul acestor evenimente.

Care sunt „eroii” autohtoni, participanți cu șanse reale în această competiție?

Pe lângă Moroșanu, Ghiță și Ciobanu, frații Stoica și românul de culoare, Benjamin Adegbuyi, au atras atenția și sunt deja ceruți de fani în promoțiile următoare.

Ce mari nume mondiale vor participa în SK?

Majoritatea numelor deja cunoscute din circuitul K-1, precum și nume noi, care vor atrage atenția în curând, prin schimbarea generației de luptători.

Ce ne mai pregătește promotorul Eduard Irimia, pentru viitorul apropiat?

În primul rând, pe 16 iulie, la Constanța, în Sala Sporturilor, un nou Grand Prix Mondial Superkombat, cu participarea tuturor starurilor din România și sportivi de valoare din K-1, după care, în toamnă, posibil să aducem un super eveniment, Final Elimination, care de obicei avea loc la Seul, în fostul circuit.

Articolul precedentCASINO LIFE & BUSINESS MAGAZINE ORGANIZEAZĂ PRIMA CONFERINȚĂ ROMÂNĂ DE GAMBLING
Articolul următorCamryn Manheim – VIP PLAYER ÎNTRE POKER ȘI BLACKJACK

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.