Cucerirea provocărilor: TotoGaming în România – 1 an pe piață

Pe 16 ianuarie 2024, TotoGaming, un brand cu 20 de ani de experiență în Armenia, a intrat pe piața din România.

Un an mai târziu, în timp ce marca se gândește la realizările sale, recunoaște că scopul său a fost întotdeauna să cucerească înălțimi provocatoare – o filosofie adânc înrădăcinată în viziunea Toto: să ia decizii de campion și să le urmeze neîncetat.

Astăzi, totogaming.ro se remarcă drept una dintre „stelele în ascensiune” ale României, fapt subliniat de preselecția sa în “Rising Star” category la EGR Europe Awards 2025.

„Ceea ce am planificat după intrarea pe piață a fost realizat în primele câteva luni, ceea ce este un indicator puternic al succesului nostru”. a declarat Harutyun Vardanyan CEO TotoGaming.

Cele mai importante momente din primul an al TotoGaming în România

Brandul s-a lansat în România cu o colaborare cu starul fotbalului mondial Luís Figo. Acest marș victorios al parteneriatelor a continuat cu unul dintre cele mai vechi cluburi din România, CFR Cluj, care s-a unit pentru a porni împreună pe drumul către glorie.

A adăugat 56 de furnizori noi și a lansat 2.568 de jocuri noi, inclusiv funcții noi precum Bet Builder, Quick Bet, Autobet și Copybet.

A introdus TotoChat, o platformă activă pentru ca utilizatorii să interacționeze și să își împărtășească cele mai bune experiențe.

Pentru pasionații de pariuri sportive, oferă: peste 100 de sporturi, cu peste 3.000 de turnee globale și peste 1.000 de campionate de fotbal în peste 150 de țări. Statistici, alinieri și formații în timp real pentru peste 15.000 de campionate internaționale. Peste 100.000 de pre-meciuri și peste 150.000 de evenimente live transmise lunar.

Centrul de contact a obținut rezultate remarcabile în ceea ce privește satisfacția clienților, înregistrând o rată de satisfacție a chat-ului de 81%, depășind media industriei de 76%.

Totogaming se remarcă prin viteza sa impresionantă de plată. Statisticile arată că 15,50% din tranzacții sunt procesate în mai puțin de un minut, iar 77,30% sunt finalizate în 10 minute. Brandul este dedicat sprijinirii clienților săi, oferind îndrumare pas cu pas la telefon ori de câte ori aceștia se confruntă cu provocări în timpul tranzacțiilor.

Acesta marchează începutul unei călătorii lungi pentru TotoGaming, iar anul trecut a arătat în mod clar că marca este hotărâtă să își atingă toate obiectivele pe care și le-a propus.

Cucerirea provocărilor: TotoGaming în România – 1 an pe piață

Articolul precedentDigitain a numit-o pe Aida Vardanyan în funcția de CEO al Digitain Malta
Articolul următorProdusele Digitain Group sunt certificate pentru Brazilia