Comisia britanică pentru jocuri de noroc a lansat recent raportul său de aplicare pentru perioada 2017-2018, Creșterea Standardelor pentru Consumatori. Raportul detaliază acțiunile întreprinse de Comisie pe parcursul acestei perioade de doi ani și subliniază intenția din spatele publicației din introducere: „Vrem ca operatorii să acorde atenție lecțiilor stabilite în acest document”. un nou set de proceduri de punere în aplicare evidențiate în jurisdicția precedentului șef al executivului Sarah Harrison. Aceste schimbări au inclus o promisiune de a acorda „sancțiuni mai mari pentru încălcări, mai ales [peste] deficiențe sistemice și repetate” și un plan de eliminare a oricărei prejudecăți față de decontări și includ o revizuire mai directă a licenței, ceea ce înseamnă că operatorii ar trebui acum să se considere mai expuși riscului pierderii licenței și nu doar cu o decontare sau amendă. UKGB a fost activă în acordarea amenzilor în ultimii ani și a documentului subliniază diversitatea circumstanțelor în care a avut loc acest lucru, detaliind amenzi percepute în mai multe domenii-cheie de interes reglementare: sistemele de spălare a banilor, interacțiunea cu clienții, gestionarea sistemelor de auto-excludere, asigurarea corectitudinii termenilor și condițiilor pentru clienți, marketing și respectarea publicității, precum și sancțiuni pentru jocurile de noroc ilegale. Fiecare comunicare semnificativă făcută operatorilor în cursul acelui an este detaliată, iar legăturile sunt incluse în materialele și documentele originale care detaliază fiecare acțiune de executare majoră. De exemplu, în cadrul secțiunii de combatere a spălării banilor, Comisia enumeră trei acțiuni majore de executare împotriva operatorilor: una împotriva societății Silverbond Enterprises Limited, una împotriva lui Stan James Online și una împotriva grupului William Hill. Linkul duce la documente care ne informează că grupul William Hill a ajuns la o înțelegere de aproximativ 6 milioane de lire sterline în legătură cu eșecurile de combatere a spălării banilor; putem să citim despre aceste deficiențe în profunzime. Aceasta este prima dată când Comisia a considerat că este adecvată să publice o astfel de revizuire anuală a propriilor sale acțiuni de punere în aplicare, o mișcare care transmite un mesaj clar și foarte puternic industriei. Raportul de punere în aplicare este fascinant și extrem de detaliat și conține, de asemenea, o gamă largă de privind consultanța pentru operatori pe fiecare dintre subiectele de mai sus, inclusiv liste de întrebări la care operatorii ar trebui să le poată răspunde.
Documentul este prezentat direct în industrie, astfel încât simpla citire a acestuia și elaborarea unor răspunsuri și abordări solide la fiecare marcaj din acesta este probabil cel mai bun traseu al operatorului sau cel puțin unul benefic, pentru a evita riscul unei posibile măsuri de executare . Neil McArthur, director executiv al Comisiei, a declarat următoarele la lansarea raportului: „Noi … dorim ca firmele de jocuri de noroc să colaboreze și să investească aceleași resurse în date, tehnologie și cercetare pentru a construi o protecție mai bună pentru consumatori, așa cum o fac la crearea de noi produse sau campanii de publicitate și de marketing. „Aceasta este o chemare la acțiune a liderilor operatorilor pentru a stabili tonul din partea conducerii, pentru a duce o cultură de conformitate, care să facă ceea ce este mai bun pentru clienții dumneavoastră și pentru a încerca să ridice în mod constant standardele pentru consumatori”.