City Vison Magazine a devenit partener media al primului festival de operă din București – Metropolitan Opera Fest.

Bilete disponibile aici sau aici.

City Vision Magazine se alătură astfel celorlalți susținători ai Metropolitan Opera Fest, companiile DGL PRO și GRISOGONO Business Style Studio Calea Victoriei 101.

Povestea City Vision Magazine…
… a început în 2016 și continuă cu…
Performanța, informația, profesionalismul, complexitatea, diferența…

Originalitatea nu constă în a spune ce nu a mai spus nimeni, ci în a spune exact ceea ce gândești tu însuți!

City Vision Magazine nu este doar o simplă revistă de lifestyle și de business; ea este definiția rafinamentului, a eleganței, a succesului și a atitudinii originale.

Pe rând, City Vision Magazine dezvăluie povești ale oamenilor de succes, evenimente socio-culturale, tendințe în materie de fashion și design, prezintă cele mai atractive destinații turistice, face recomandări la cele mai înalte standarde pentru timpul liber, cultură, oportunități de afaceri și multe alte aspecte de interes pentru publicul său.

Politica editorială
– Cu fiecare ediție, City Vision Magazine scoate din lumina tiparului pagini de conținut dedicate știrilor, celor mai importante evenimente, interviurilor, pictorialelor de modă, culturii sau business-ului. Pentru că toate lucrurile bune poartă o etichetă, coperta City Vision Magazine prezintă în fiecare dintre edițiile sale o personalitate marcantă al cărei interviu amplu, acordat în exclusivitate, se regăsește în paginile revistei. Mesajul și retorica sunt optimiste și constructive, iar noi ne dorim să avem un aport pozitiv la dezvoltarea firească a societății românești moderne.

Publicul ţintă
– City Vision Magazine se adresează oamenilor activi, implicați în business, tinerilor aflați la început de carieră și oricărei persoane interesate să înțeleagă ce se întâmplă în jur.

Așadar, publicul revistei este cel din mediul urban, cu studii superioare, cu ocupații liberale sau tradiționale, cu venituri mari, public aflat în căutarea celor mai noi și mai pertinente informații despre viața urbană de calitate și a experiențelor în consecință.

Publicul City Vision Magazine este structurat într-o proporție de 60% public feminin şi 40% public masculin.

Conținutul editorial
– Conținutul editorial face referire la un stil de viață inteligent, cu valențe premium și de lux, pentru cei care apreciază acel „joie de vivre“ la cele mai înalte standarde.

Metropolitan Opera Fest va avea loc în data de 11 aprilie începând cu orele 19:00 la Sala Radio din București.
Spectacolul va fi susținut de artiști de primă mărime ai scenei lirice românești.