Central European Gambling Summit

Central European Gambling Summit 20 – CEGS20, eveniment ce a trebuit amânat din cauza riscului de infestare cu coronavirus, a fost reprogramat pentru perioada 19-20 mai.

Evenimentul ce trebuia să aibă loc în perioada 10-11 martie la Magic Place Grant din București a fost amânat la mijlocul săptămânii trecute după ce autoritățile Uniunii Europene au crescut gradul de alertă de la mediu la ridicat în ceea ce privește riscul de răspândire a virusului COVID-19.

Știri despre situația de la noi din țară în legătura cu infecția cu coronavirus puteți găsi AICI.

Noua dată de desfășurare a evenimentului de la București a fost aleasă perioada 19-20 mai, anul curent, locația rămânând aceeași – Magic Place Grant.

În momentul de față suntem în consultări cu moderatorii și speakerii pentru a stabili un program cât mai apropiat de cel inițial.

Cei care doresc să participe la eveniment trebuie să completeze Formularul de Inregistrare de mai jos.
Formular-Inreg-CEGS 20

Așa cum s-a prevăzut inițial, evenimentul va fi structurat pe durata a doua zile astfel: o zi de conferiță și o zi de training.

Pe toată durata celor două zile ale evenimentului va funcționa, în paralel și o expoziție B2B boutique-style.
INTRAREA LA EXPOZIȚIE FIIND GRATUITĂ!

Parteneri ai Central European Gambling Summit 20 sunt:
Partener de PLATINĂ – BMM testlabs.
Partener de AUR – companiile DGL PRO și Get’s Bet și asociația ROMBET.
Partener de ARGINT – companiile Superbet și Game World.
Partener pentru Legislație – Simion & Baciu.
Parteneri – companiile ExPlayner, Smart Games și asociațiile Romanian Bookmakers și ROMSLOT.
Parteneri media – portalurile FinancialIntelligence.ro, OnlineCasinoReports.com și GameSpectrum.bg

Articolul precedentWorld Gaming Executive Summit s-a amânat pentru 7-9 decembrie
Articolul următorCum jucăm BLACK JACK, din nou în tutorial la Palace Casino