Sub sloganul „More Brilliance. More Beauty”, compania japoneză Sony a filmat în cazinoul abandonat din Constanța cea mai recentă reclamă a sa pentru promovarea televizoarelor Bravia în Europa.

Pentru aceasta Sony a utilizat peste 1.500 kg de sclipici multicolor si 4.000 de baloane pentru, dar si mai multe drone si camere video portabile.

Coloana sonora a spotului este realizata in colaborare cu compozitorul si cantaretul britanic Tom Odell pentru a reinregistra celebrul cantec „True Colours” al lui Cyndi Lauper, potrivit unui comunicat Sony.

Reclama se deschide cu imaginea unui balon alb care patrunde intr-o cladire goala, apoi spectatorii privesc cum cazinoul se umple treptat cu baloane, culminand cu o explozie de culori in momentul in care baloanele se sparg, iar cazinoul e acoperit de sclipici.

Rămâneți alături de Casino Life & Business Magazine, prima și cea mai populară revistă a industriei de gambling din România, având peste 12.000 de fani pe Facebook, pentru a fi la curent cu cele mai noi știri din lumea jocurilor de noroc.

Articolul precedentScrisoare deschisă a ROMSLOT, Asociaţia Organizatorilor de Sloturi către întreaga industrie a jocurilor de noroc din România
Articolul următorPrimul FORUM de Marketing in Gambling din Romania

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.