Casino General Nr. 87 / Mai 2017

Cât studiu de piață fac cu adevărat cazinourile?

Raving a lansat recent primul său studiu național privind marketingul cazinourilor. Obiectivul principal al studiului este de a oferi celor ce se ocupă de marketingul cazinourilor un instrument pe care îl pot folosi pentru a avea mai mult succes. Aflând în ce fel folosesc alte cazinourile mobile marketingul, ratele de reinvestire, promoțiile sau multitudinea de alte date, acest lucru pot fi de ajutor pentru a afla unde sunteți localizat în spectrul general și spre ce direcție e nevoie să vă îndreptați.
Cazinourile enunțate în studiu provin din toate zonele din S.U.A. și variază în mărime de la mega-resorturi până la proprietăți mici cu mai puțin de 250 de aparate în dotare. Indiferent dacă e vorba de un cazino tribal sau comercial, rezultatele acestui studio sunt un instrument care ajută și informează.
Una dintre întrebările pe care leam adresat celor 53 de cazinouri care au participat la sondaj a fost ce tipuri de studii de piață desfășoară. Acesta este un subiect important deoarece cercetarea produce informații de afaceri care pot oferi cazinourilor un avantaj competitiv. Dacă alte cazinouri de pe piața unde activați au informații mai bune decât cele pe care le aveți, atunci sunt într-adevăr pregătiți să ia decizii mai bune.
Diagrama/Graficul arată ce procent dintre cazinouri conduc fiecare tip de cercetare dintre cele enumerate mai jos:
Analiza bazei de date: 91% din cazinouri
Acesta este un tip de cercetare care utilizează informațiile pe care le-ați colectat de la jucători pentru a efectua analize statistice, astfel încât să puteți înțelege mai bine clienții și comportamentul acestora. Aproape toate cazinourile analizează datele din jocuri de noroc și alte tranzacții de afaceri (restaurante, divertisment etc.). Această cercetare este efectuată de obicei de către un analist intern de baze de date.
BENEFICII: A avea o analiză precisă a bazei de date este ceea ce stă la baza multor programe de marketing.
Este baza programelor de poștă electronică, a nivelurilor clubului, a cupoanelor și a multor altor lucruri.
Sondaj privind gradul de satisfacție a clienților: 79% din cazinouri
Aceasta este una dintre cele mai bune modalități de a asculta cea mai importantă voce, aceea a clienților (VOC), prin măsurarea modului în care clienții dvs. clasifică fiecare aspect al proprietății. Evaluările privind satisfacția clienților pot identifica problemele și pot măsura gradul de gravitate al acestora și, de asemenea, vă vor arăta ceea ce place clienților cel mai mult, astfel încât să știți unde să vă concentrați eforturile. Unele cazinouri efectuează Sondaje de Satisfacție prin utilizarea personalului intern, însă majoritatea se folosește de resursele externe.
BENEFICII: Acest tip de anche-tă poate reduce riscul de renunțare a clientului, poate crește valoarea de viață a clientului și poate reduce feedbackul negativ ”din gură-n gură” .
Analiza competitivă: 61% din cazinouri
Știind ce fac concurenții dvs., cum o fac și cât de bine o fac în comparație cu proprietatea dvs. constituie o informație vitală. Această analiză determină punctele lor forte și punctele slabe în raport cu proprietatea dvs.
Majoritatea cazinourilor efectuează cel puțin o monitorizare a concurenței în cadrul companiei – înregistrarea prin mail, decuparea cupoanelor și verificarea conținutului social media și a promoțiilor. De asemenea, puteți structura acest lucru printr-o revizuire obiectivă a unui cercetător de meserie.
BENEFICII: Formulați o strategie de marketing mai bună și planificațI totul prin valorificarea a ceea ce e mai bun la proprietatea dvs. și îmbunătățițI domeniile cheie care constituie punctele dvs. slabe.
Studii de feedback: 48% din cazinouri
Studiile de feedback cuprind o serie de categorii, dar firul comun este acela că toate sunt concepute pentru a obține feedback de la utilizatorii de produse, servicii, experiențe șI programe. Pentru cazinouri, acest lucru ar putea fi o evaluare post-promovare, evaluare a șederii la hotel, evaluarea clubului de către jucători, practic a orice faceți in afacerea dvs. care poate fi evaluat de clienții dvs.
Unele cazinouri utilizează un sondaj online, astfel încât să poată efectua aceste sondaje in-house, iar alții contractează persoane specializate pentru acest lucru.
BENEFICII: Cunoașterea modului în care clienții dvs. vă evaluează inițiativele de marketing vă permite să vă ajustați și să vă îmbunătățiți performanța, ceea ce determină creșterea eficienței și a rentabilității.
Branding & Conștientizare: 45% din cazinouri
Sondajele de branding; Atitudinea, Conștientizarea și Utilizarea (AAU), indiferent cum le numiți, aceste sondaje analizează piața dvs. șI vă oferă o oportunitate de a vă revizui complet produsul sau serviciul pe piață, astfel încât să puteți înțelege atractivitatea, punctele forte, punctele slabe și orice lacune ale ofertei. De asemenea, vă oferă informații despre percepția mărcii și vă ajută să evaluațI modul în care produsul dvs. este cunoscut și perceput în cadrul pieței.
Aceste sondaje se efectuează, de regulă, de către un profesionist la fiecare doi sau trei ani, iar sondajele scurte și direcționate pot fi folosite pentru umple golurile de informații dintre sondajele mari.
BENEFICII: Acest lucru măsoară performanța mărcii dvs. față de concurenți, așa cum e ea percepută de clienții dvs., astfel încât să puteți crește performanța în ariile care contează pentru clienți.
Sondaje privind implicarea angajaților: 41% din cazinouri
Acest tip de sondaj a câștigat popularitate în anii 1990 și e menit să măsoare satisfacția angajaților; Un „angajat implicat” este unul care este pe deplin absorbit și entuziast în munca lui care ia măsuri pozitive pentru a promova reputația și interesele organizației. Un sondaj privind implicarea se face, de obicei, anual sau o dată la doi ani de către o companie de cercetare din exterior.
BENEFICII: Cunoașterea modului de a crește implicarea duce la deținerea unor angajați cărora le pasă mai mult, sunt mai productivi, oferă servicii mai bune și chiar rămân la slujba lor mai mult timp. Toate acestea conduc la clienți mai fericiți, care cumpără mai mult și fac referiri mai dese, ceea ce conduce la vânzări și profituri mai mari.
Focus-grupuri: 41% din cazinouri
Un focus grup este o formă de cercetare calitativă în care un grup de oameni este întrebat despre percepțiile, opiniile, convingerile și atitudinile lor față de un produs, serviciu, concept, publicitate, idee sau ambalaj. Cercetările cantitative răspund „cât de multe” iar cercetările calitative răspund „cum” și „de ce”.
Membrii grupului sunt atent selectațI și sunt conduși printr-o agendă specifică de către un moderator calificat.
Unele cazinouri își desfășoară propriile grupuri informale de focus, în timp ce alte cazinouri apelează la o companie de cercetare profesională.
BENEFICII: Cercetarea cantitativă poate indica o zonă în care trebuie să înțelegeți de ce obțineți un anumit rezultat. Grupurile de focus vă permit să faceți o descoperire și să aflați de ce faceți anumite descoperiri.
Ele pot fi, de asemenea, folosite pentru a vă pre-testa clienții înainte de a face schimbări majore.

De asemenea, v-ar putea interesa

Niciun comentariu

Lăsați un comentariu