Criza și scăderea dramatică a încasărilor chiar și în domeniul sensibil al jocurilor de noroc a făcut ca presiunea pe directorii de marketing ai casinourilor și stabilimentelor de jocuri electronice (mai de fițe sau nu) să crească considerabil.
Dacă până la începutul perioadei de criză aceștia aveau mai mult o meserie de anduranță menită să găsească fel de fel de activități care să mulțumească și să distreze jucătorii doldora de bani pentru a nu părăsi așezământul, iată că acum lucrurile s-au schimbat major.
În perioada de criză greul a căzut pe umerii marketingului.
Astfel directorii de marketing din casinouri s-au transformat, fără voie, în directori artistici ce sunt obligați să găsească evenimente menite să atragă căt mai mulți clienți noi care să-și joace banii, fie ei mulți sau puțini.
Aceasta este o meserie nouă pe care toți o învață din mers, nefiind antrenați pentru asemenea activități (fie vorba între noi unii nu sunt antrenați nici pentru activitatea de bază).
Așadar aceștia, în lipsă de inventivitate dar și lipsiți de un sfat profesionist acordat, apelează la evenimente tipice pentru cluburi de noapte mai degraba decăt pentru casinouri uitând, de fapt, că scopul este acela de a strânge încasări căt mai mari.
În acest fel managerii de marketing din casinouri vin cu soluții de evenimente bazate pe notorietatea (pozitivă sau negativă) a protagoniștilor, în majoritate lor actori importanți ai tabloidelor de tot felul.
Se crează astfel un hibrid românesc de lume a jocurilor de noroc împănată cu mondenități de tot felul și de aici până la apariția paparazzilor în fața casinourilor nu mai este decât un pas.
Atunci lucrurile nu vor mai fi așa de simpatice pentru că adevărații jucători nu sunt interesați de popularitate și nici să le apară poza prin ziare sau emisiuni tv.
Sigur că ideea îmbinării celor doua activități este benefică și este menită să aducă un alt aer în această lume închisă a gamblingului organizat dar numai daca e făcută profesionist și cu discernământ.
În această săptămână în doua din așezămintele jocurilor de noroc din București au loc evenimente desprinse din lumea mondenă a tabloidelor.
Astfel, se pare că Fortuna Palace Luxury Games are programat vineri 20 mai un eveniment printre a cărui protagoniști este și Simona Trașcă cunoscută în lumea mondenă drept Pamela de România.
Simona Trașcă a fost și casino girl in revista noastră, Casino Life & Business Magazine, numarul 19 – august/septembrie, 2010.
La răndul său Casino Phoenicia va avea sâmbătă, 21 mai, un spectacol susținut de Jean de la Craiova.
Sperăm ca ambele evenimente să se bucure de succes și șă-și atingă scopul pentru care au fost create.
Luni, 23 mai vom scrie despre evenimentul de la Casino Phoenicia dar și despre evenimentul Superkombat de la patinoarul „Mihai Flamaropol” din București, unde suntem parteneri media, eveniment ce are loc tot sâmbătă, 21 mai.