Casino Guru și Mindway AI lansează jocul de autotestare la timp pentru SGW24

Casino Guru, principala bază de date a cazinourilor online și un campion al jocului informat în industria jocurilor de noroc, continuă să se bazeze pe parteneriatul său de jocuri de noroc responsabile cu Mindway AI, un furnizor proeminent de tehnologie și soluții JR care se concentrează pe oferirea de informații acționabile în timp real despre comportamentul de joc al consumatorilor, prin lansarea campaniei revizuite axate pe jocul de autoevaluare Gamalyze, la timp pentru Safer Gambling Week 2024 (SGW24).

Jocul, o reinventare a autotestului, este un joc de cărți care permite jucătorilor să își analizeze propriile obiceiuri de joc prin intermediul unui joc captivant și anonim. Datorită unui widget dedicat care întâmpină jucătorii pe pagina principală, jocul este disponibil direct pe site-ul Casino Guru și este, de asemenea, prezentat ca „Jocul săptămânii”.

Casino Guru a făcut echipă cu mai mulți parteneri de cazinou, inclusiv CasinoFriday, Shotz, Roman Casino, oferind jucătorilor posibilitatea de a explora jocul în timp ce obțin informații mai profunde despre propriile obiceiuri de joc.

Casino Guru a contactat abonații cu detalii suplimentare despre campanie, cu scopul de a extinde semnificativ impactul acesteia și de a crește gradul de conștientizare în rândul unui public mai larg.

Iterațiile anterioare ale campaniei au primit 1.800 de jocuri fiecare, iar Casino Guru este acum hotărât să îmbunătățească această etapă. Šimon Vincze, șeful departamentului de jocuri de noroc durabile și mai sigure de la Casino Guru, a împărtășit următoarele:

„Sunt încântat de actualizarea campaniei din acest an și abia aștept să văd rezultatele. Împreună cu Niamh de la Mindway AI, am căutat modalități de a atrage mai mulți oameni să joace jocul și să învețe mai multe despre riscurile implicate, ca o parte naturală a experienței lor de joc de noroc. Actualizările pe care le-am introdus sunt promițătoare și suntem încrezători că putem crește semnificativ cifrele.”

Odată ce jocul de autotestare este finalizat, Mindway AI oferă jucătorilor feedback detaliat cu privire la jocul lor și analizează anumiți indicatori comportamentali, cum ar fi modul în care jucătorii răspund la recompense și pierderi, frecvența câștigurilor lor și cât de riscant este comportamentul lor de joc.

Evaluarea urmărește să îmbunătățească înțelegerea de către oameni a propriului lor comportament de asumare a riscurilor și a ceea ce pot învăța din acesta. Ambele companii sunt dedicate aducerii conceptului de jocuri de noroc mai sigure în prim-planul conștientizării jucătorilor, iar această colaborare inovatoare le permite să atingă acest obiectiv într-o manieră creativă și plăcută.

Pentru a accesa widget-ul și pentru a vă testa stilul de joc, accesați pagina de pornire a Casino Guru și faceți clic pe widget în colțul din dreapta sus al ecranului, sau verificați „Jocul săptămânii”, care va include Gamalyze pe parcursul SGW24.

Casino Guru și Mindway AI au introdus pentru prima dată campania în urmă cu câțiva ani, sporindu-i amploarea într-un mod centrat pe jucător la timp pentru SGW24.

Articolul precedentBMM TESTLABS – CENTRU DE EXCELENȚĂ, UN FAR AL INOVĂRII ÎN MONCTON, NEW BRUNSWICK
Articolul următorO săptămână până la SPiCE INTERNATIONAL 2024