Betfair a lansat o campanie de marketing care are un buget de șapte cifre pentru a-și susține afacerea cu casinouri, campanie care se va derula până la sfârșitul lunii decembrie.
Campania, intitulată „uriașă”, este cea mai mare investiție făcută vreo dată în casino TV.
Peter Marcus, directorul pentru Marea Britanie și Irlanda al Betfair a declarat: ”Piața de casino online devine din ce în ce mai înghesuită și dorim ceva care să ne separe din această înghesuială. Creațiile noastre vor avea un impact imediat și vor fi o separare de ceea ce fac competitorii noștri”.
Reclamele, în care sunt și imagini de casino în care cad din cer uriașe lămâi și cireșe, vor fi difuzate prin ESPN, Sky Sports și British Eurosport.
Compania va derula campania de marketing și prin televiziunile prin cablu, Channel 4 și Channel 5 într-o încercare de a lărgi publicul țintă pentru reclamă.
Campania integrată de marketing va susține spoturile tv prin sondaje, afișări pe display-urile mobile și telefoane și prin comunicarea cu clienții.
” Sunt sigur că aceste reclame vor conduce noii clienți spre casinourile noastre și că jocurile noastre deosebit de noi îi vor păstra pe jucători o lungă durată de timp”, a mai adăugat Marcus.
Sursa: gaming-awards.com