Betano ne-a trimis următorul Comunicat de Presă, pe care-l redăm integral

Betano a primit două premii importante în România

Betano.com, operator european de pariuri sportive și cazinou online, a fost onorat să primească două premii importante în cadrul Galei Premiilor Casino Life & Business Magazine.

Ceremonia celei de-a 12-a ediții a Galei Premiilor Industriei de Gambling din România, a avut loc pe 12 decembrie 2018 și a fost găzduită de AmbasadOr Events din Otopeni.

Atât categoriile de premiere cât și câștigătorii acestora au fost desemnați online de către cititorii revistei Casino Life & Business Magazine.

Betano a primit două distincții:
1. Cea mai populară platformă online
2. Cel mai performant marketing pentru jocuri de noroc online

Betano, cea mai populară platformă online

Pentru Betano este încă o confirmare, venită atât din partea industriei de gambling cât și a utilizatorilor acesteia, a faptului că platforma de pariere și cazinou întrunește cele mai înalte exigențe ale pieței.

Rapidă, ușor de folosit, cu o mare varietate de meciuri, evenimente și tipuri de pariere, cu peste 30.000 de meciuri oferite cu streaming live, retrageri în 24 de ore și multe alte facilități – platforma Betano oferă spațiul ideal pentru distracție, fiind accesibilă de pe orice device, inclusiv de pe aplicații dedicate pentru iOS și Android atât pentru pariuri sportive, cât și pentru cazinou.

Betano, cel mai performant marketing online

Activitățile de marketing ale Betano, de asemenea premiate, sunt desfășurate de peste doi ani de zile în România.

Strategia de comunicare este una degajată, bazată pe emoția sportului, fără a insista pe stereotipuri. Pe lângă reclamele desfășurate pe posturile de televiziune, în mediul digital, outdoor sau radio, Betano a creat în anul 2017 și un pachet unic de comunicare în România prin sponsorizarea Ligii 1 de fotbal, devenită Liga 1 Betano.

La finalul anului 2018, operatorul a lansat și prima campanie la scară largă pentru Jocul Responsabil – programul care îi îndeamnă pe utilizatorii tuturor platformelor de jocuri de noroc să nu cadă în plasa dependenței.

Tot în 2018, Betano a strâns la start aproximativ 3.000 de oameni în cadrul cursei de alergare Betano Night Run, acesta fiind un tip de eveniment sponsorizat în premieră de o companie de jocuri de noroc.

Articolul precedentROMBET – bilanțul unui 2018 extrem de dinamic
Articolul următorJocurile de Noroc au rămas fără noroc?!