Casino Life & Business Magazine a fost, din nou partener cu super showul Aeromania, editia 2015, care a reușit să atingă un nou record în materie de spectatori.

Peste 15.500 de oameni au venit la Aeroportul Tuzla pentru a se bucura de o zi dedicată aviației și spectacolului total.
Aeromania, editia din 2014 a show-ului, a adunat 13.500 de spectatori.

Vremea a ținut cu organizatorii Aeromania. Cu toate că meteorologii au prognozat un cod galben de ploi și vânt, norii sporadici au fost cadrul perfect pentru cei care au stat tot timpul cu ochii pe cer – ajutandu-i chiar să surprindă în fotografii imagini mult mai bune.

Numărul spectatorilor a depășit orice așteptări.

Cu toate că parcările amenajate au fost de cinci ori mai mari decât în 2014, constănțenii și turiștii au fost nevoiți să parcheze, de-aa lungul mai multor kilometrii, pe drumul Tuzla – Costinești. Totuși, acest lucru a fost gestionat excelent de către organizatori și autorități – evenimentul neînregistrând nici macar un incident.

“Am fost plăcut surprinși de amabilitatea, disciplina și entuziasmul conducătorilor auto veniți la Aeromania. Mașinile au fost parcate ordonat, oamenii s-au bucurat de eveniment, iar faptul ca au lăsat vehiculele mai departe de intrare pur și simplu nu a mai contat pentru nimeni. Cred că ne bucuram de un public aparte, superior, civilizat, interesat de performanța autentică și de bun gust – judecând după felul în care aceștia au respectat ordinea, dar și după modul în care au interacționat cu noi, organizatorii. Sunt oameni deosebiți, pentru care simțim cu toții că merită să facem efortul de a organiza acest eveniment complex și costisitor“, a declarat Cristina Mitchievici, directorul comercial al Aeroportului Tuzla.

Acrobațiile aeriene de la Aeromania 2015 au fost imortalizate de nu mai puțin de 92 de fotografi oficiali. Ei vor intra în concursul premiat cu două zboruri deasupra litoralului. De asemenea, spectacolul s-a bucurat de larga participare a mass-media.

Organizatorii mulțumesc colegilor din presa națională și locală care au promovat acest show în ultima perioadă, precum și partenerilor media și sponsorilor care au fost alături de Regional Air Services.

Casino Life & Business Magazine a fost, ca de fiecare data, partener media la inca un spectacol de mare anvergura atat prin calitatea performantelor actorilor cat si prin numarul mare de spectatori prezenti.

Articolul precedentCash Mania Event la a cincea ediție
Articolul următorCasino Life &Business Magazine este prezent la Kazakhstan Gaming Congress

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.