Dacă vrei să te diferențiezi de concurență, este important ca deținător de casino sau sală de jocuri, să oferi clienților cea mai frumoasă experiență la tine în locație.
Dezvoltarea rapidă a tehnologiei a schimbat cumva regulile jocului și atunci când echipa managerială pune la punct tacticile de creștere a încasărilor se gândesc implicit și la îmbunătățirea serviciilor oferite jucătorilor.
Va prezentăm în continuare zece metode prin care sistemul NEWTON vă poate ajuta la creșterea încasărilor și fidelizarea clienților:
1. Creează un “Player Card Club” pe baza cardurilor pentru jucători!
Una dintre cele mai eficiente metode de fidelizare a jucătorilor sunt cardurile de loialitate. Modulul NEWTON ce conține funcții precum Player Tracking și Bonusing este bazat pe acest sistem de carduri și a fost dezvoltat pentru că am înțeles nevoia clienților noștri de a dezvolta un business pe termen lung.
Modulul de fidelizare NEWTON este disponibil în două variante de cititor de card:
• Card reader clasic
Acest echipament se instalează pe fiecare mijloc de joc și prin intermediul lui se realizează autentificarea jucătorului în sistem, prin introducerea cardului. Are un design simplu, ce nu afectează aspectul aparatului și lumini de stare în culori diferite. Autentificarea se poate realiza simultan la mai multe aparate, prezența permanentă a cardului în cititor nefiind necesară.
• Card reader Contactless
Suportul pentru chip și antenă poate fi de orice natură, de la cardurile care sunt folosite în prezent la modulul de fidelizare clasic, până la “tag”-uri, brelocuri de chei și chiar smartphone-uri și device-uri mobile. Chip-ul și antena integrate pe husa unui smartphone, de exemplu, dau posibilitatea jucătorului doar să apropie telefonul de reader-ul contactless pentru a se autentifica în sistemul de Fidelizare al locației dumneavoastră.
Dimensiunile reduse ale reader-ului contactless și aspectul similar cu cel al butoanelor de joc fac ca acesta să se integreze perfect pe panoul de butoane al aparatelor iar montajul se face mult mai rapid decât la varianta clasică deoarece necesită un spațiu mai redus.
2. Familiarizează-te cu clienții!
Operatorii sălii tale de joc trebuie să știe cât mai multe detalii despre jucătorii tăi: care este băutura preferată, când este ziua lor de naștere, cum își beau cafeaua, aparatele preferate și așa mai departe. Clienții se simt importanți în momentul în care sunt salutați la intrarea în sala de joc și li se aduce băutura preferată fără să o ceară; le oferiți astfel un serviciu de calitate și le transmiteți că indiferent de suma jucată ei sunt importanți pentru voi. Cu sistemul de Player Tracking NEWTON aveți posibilitatea să înregistrați toate aceste detalii în contul fiecărui client posesor de card de fidelitate și pot fi accesate în orice moment.
3. Investește în oameni!
Sistemul de management NEWTON stochează toate informațiile de care ai nevoie, de la evenimentele transmise de aparat prin SAS până la toate tranzacțiile efectuate de jucătorii tăi. Aceste informații te pot ajuta să găsești soluțiile de marketing potrivite pentru nevoile tale specifice. Poate angajații tăi nu știu să folosească sistemul la adevărata sa valoare, de aceea te încurajăm să îi trimiți la noi la training. Echipa noastră ii poate învața cum să extragă aceste informații valoroase, cum să le interpreteze și cum să le transforme în “răspunsuri”.
4. Oferă premii și recompense și în afara locației tale!
Dacă deja folosești modulul de fidelizare NEWTON, următorul pas este implementarea Tombolei automate. Această funcție oferă jucătorilor posibilitatea de a beneficia de tichete pentru tombolă, printate automat direct în urna pentru extragere. În urma extragerilor poți oferi vouchere și cadouri la producătorii și antreprenorii locali, în funcție de preferințele clienților. Fă barter cu un restaurant local, cu un furnizor local de combustibil sau poate ai chiar tu un alt business în domeniul HORECA.
5. Verifică jucătorii inactivi!
Sistemul NEWTON poate genera un Raport al jucătorilor cu informațiile înregistrate în conturile acestora. Sunt disponibile de asemenea un motor de căutare după numele clientului și posibilitatea de a filtra informațiile după o anumită perioadă de timp. Raportul va afișa dintr-o listă cu mai mult de 30 de elemente, informațiile relevante pentru tine. În acest fel îți va fi foarte ușor să identifici jucătorii inactivi sau cu vizite foarte rare și mai departe să afli de ce nu mai vin atât de des, în ce locații merg și ce îi atrage acolo.
6. Focusează-te pe “client service”!
Este foarte important să incluzi și să implici tot personalul în ședințele despre campaniile promoționale pe care le desfășori. Atitudinea personalului orientată spre jucători și nevoile lor, alături de campaniile promoționale desfășurate prin sistemul NEWTON, vor face jucătorii să se simtă recunoscuți și apreciați. Promovează-ți tot planul de marketing prin funcțiile disponibile în sistemul NEWTON și prin produsele auxiliare: afișează texte promoționale pe toate monitoarele de jackpot prin “Message crawler”, descrie campaniile și încarcă regulamentele acestora pe Infopoint-ul NEWTON ce poate fi personalizat cu logo-ul sălii tale.
7. Creează promoții și seri interactive!
Folosește funcțiile sistemului NEWTON și o dată pe lună acordă un premiu substanțial în cadrul unei seri tematice. Fă în așa fel încât jucătorii să vorbească despre locația ta când merge acasă sau în oraș cu prietenii și să o recomande. Ai disponibile în sistem: Jackpot Hidden, Chain Reaction, Running Jackpot, Timed Jackpot și o multitudine de campanii ce se pot seta pe baza punctelor de Fidelizare.
8. Reevaluează-ți campaniile!
Încă organizezi extrageri în mod tradițional pe baza tichetelor pe care le comanzi la diferite imprimerii și pe care le acordă angajații în funcție de total IN sau jocuri gratuite? Încearcă modulul de Tombolă automată NEWTON! Pe baza punctelor de fidelitate acumulate de jucători sistemul va genera automat și tichete de tombolă, în funcție de condițiile impuse de tine. Aceste tichete se vor printa automat într-o urnă sigilată; tu vei scăpa de toate discuțiile cu clienții care poate se simțeau nedreptățiți de vechiul mod de acordare a tichetelor iar angajații tăi nu vor mai pierde timp cu completarea și evidența acestora. Automatizarea acestei funcții va face participarea jucătorilor la campaniile promoționale, pe care le desfășori, mult mai facilă și va oferi încredere, aducând un plus de imagine companiei tale.
9. Client management!
Discută tot timpul cu operatorii și managerii de sala și dă mâna liberă celor din urmă, să recompenseze clienții cu oferte personalizate. Angajații tăi sunt cei care cunosc cel mai bine clienții, ei iau contact direct cu jucătorii și prin sistemul NEWTON le pot acorda: puncte duble de fidelitate într-un anumit interval orar, un anumit număr de puncte pentru ziua lor de naștere, puncte bonus pentru că au recomandat locația și au venit însoțiți de un jucător nou. Pot identifica cu ajutorul sistemului NEWTON clienții VIP și acestora le pot acorda șansa de a testa primii cele mai noi aparate din locație.
10. Folosește sistemul NEWTON 100%!
Dacă ești deja partenerul nostru ai tot ce-ți trebuie pentru a-ți “energiza” locația și toate uneltele pentru un plan de marketing adaptat nevoilor tale.
Sistemul NEWTON este 100% customizabil și are flexibilitatea de care tu ai nevoie pentru a ajunge cât mai aproape de clienții tăi și de a-i recompensa printr-o multitudine de modalități. Este un sistem pe care te poți baza și care îți oferă soluții pentru un procent crescut de retenție a clienților și mai departe pentru creșterea încasărilor.
De cele mai multe ori cea mai bună strategie de marketing este să obții maximum din ceea ce ai și dacă nu ai deja sistemul NEWTON instalat, contactează-ne!