„CĂUTĂM MODURI DE COLABORARE CU CAZINOURI DIN ÎNTREAGA LUME, IAR ACUM NE VOM AXA ENERGIA PE ROMÂNIA”
A sosit timpul să sperăm că „vor veni americanii” să investească și la noi în materie de gaming?
Nu cred că a venit. Nu mulți americani au intrat în contact cu această piață, în materie de gaming. Ar fi o destinație excelentă, cu un potențial uriaș.
Cât de atractivă vi se pare România în perspectiva investițiilor pe care Corona Casino Marketing intenționează să le facă în Europa Centrală și de Est, în domeniul turismului de gaming?
Întotdeauna este ca un joc de noroc, în acest domeniu. Dacă nu riști, nu vei ști niciodată. Avem deja clienți în și din Europa și avem în vedere să ne extindem serviciile în aceste piețe.
Se ridică, țara noastră, din punct de vedere legislativ și instituțional, la standardele necesare unei astfel de colaborări?
Noi căutăm moduri de colaborare cu cazinouri din întreaga lume, iar acum ne vom axa energia pe România, pentru că noi credem că are un foarte mare potențial. Mai sunt încă niște reglementă ri ce trebuie să intre în vigoare, și o lege a jocurilor de noroc care – din câte știu eu – este în lucru, dar dacă există voință, există și o cale.
Ce ne puteți spune despre proiectele pe care Corona Casino Marketing intenționează să le dezvolte în Europa, eventual în România?
Corona Casino Marketing oferă servicii jucătorilor din Europa și România, astfel încât să poată călători în oricare dintre destinațiile noastre de gaming. Oferim peste 100 de cazinouri din întreaga lume. Suntem deschiși și dorim să recomandăm clienților noștri cazinouri și hoteluri din Europa, pentru că această industrie se referă la entertainment mai mult decât la orice altceva.
Ați mai fost în România?
Da, de vreo două ori. Am fost impresionat de potențialul existent aici nu numai din perspectiva jocurilor de noroc, ci și ca turist. Bucureștiul este în centrul Europei, ceea ce aduce aici oameni din întreaga lume, fie pentru afaceri, fie pentru jocuri de noroc. Cred că ar fi mai bine dacă Bucureștiul ar avea un punct major de atracție, dar istoria este uimitoare și sunt foarte multe de văzut în jurul orașului.
Care este zona sau orașul care v-a atras atenția în mod deosebit, în perspectiva unei colaborări?
Ca să fiu sincer, am privit orașele ca turist și cazinourile din punct de vedere al afacerilor – din punctul meu de vedere sunt două lucruri diferite. Oamenii joacă acolo unde se simt cel mai confortabil, sentiment care este dat de cei din jurul lor, de familiaritate și de multe alte lucruri care trebuie luate în considerare. Corona Casino Marketing vrea să găsească modalități noi și inovatoare de a-și distra clienții, așa că întotdeauna suntem deschiși către a dezvolta noi colaborări cu cazinouri din Europa și nu numai.
Cum vi se par românii? Credeți că ar fi ei tentați, interesați să participe la diverse acțiuni organizate în Las Vegas de Corona Casino Marketing? La rândul lor, americanii ar fi atrași de un concept integrat de servicii hotel-cazino-shopping în România, așa cum este el implementat în Las Vegas sau în alte locații din lume?
România este o destinație frumoasă și plină de potențial. Noi căutăm să dezvoltăm noi moduri dar și noi locații în care să ne facem clienții să se simtă bine și ne-am dori foarte mult să găsim moduri de a comunica cu cazinouri din întreaga lume. Nu suntem doar o companie care oferă distracție clienților săi care adoră să joace, ci suntem și o companie Concierge/VIP cu servicii complete pentru clienții noștri, jucători sau nu. Nu este vorba dacă americanii sunt sau nu atrași de acest tip de concept depre care vorbiți, și cred că subestimați clienții în general. Nu mai sunt granițe între noi, oamenii călătoresc în jurul lumii oricând și din tot soiul de motive. Oamenii vin sau merg în locuri în care le plac serviciile și/sau partea de entertainment, iar dacă pot face și shopping acolo unde joacă și mănâncă, e minunat! Dar este vorba de calitate, nu de cantitate.
Cunoașteți revista noastră? Cum vi se pare CASINO LIFE&BUSINESS MAGAZINE, în comparație cu alte publicații de gen din SUA ori din Europa?
Am avut ocazia să citesc câteva numere din revistă și cred că aduce un plus de calitate. Ideea nu este aceea de a fi comparabilă, ci de a fi unică. Așa că mergeți înainte, faceți o treabă bună, și noi vom fi cu ochii pe voi!